niedziela, 15 stycznia 2012

"Niewidzialny pierścień" Anne Bishop



















Pierwszą połowę tej książki czytało mi się wyjątkowo ciężko. Odejście od postaci Jaenelle, Surreal, Lucivara i Saetana nie było zbyt dobrym pomysłem. Jakby autorka chciała napisać coś na siłę. Szczególnie, że z tego co mi wiadomo tom VII i VIII będzie kontynuacją VI. Na szczęście już w IX, który ukaże się niedługo, powrócimy do postaci z pierwszych pięciu części.
Po przyzwyczajeniu się do prequela trylogii wciągnęłam się w akcję, dlatego drugą połowę książki przeczytałam dużo szybciej.

"Niewidzialny pierścień" opowiada historię Jareda, którego Szara Pani wykupuje na targu niewolników. Wraz resztą niewolników próbują dotrzeć do Dena Nehele. Po drodze Jared przekonuje się, że podróżujące z nim osoby skrywają tajemnice.

Mimo, że początki były ciężkie, książkę skończyłam i podsumowując jest tylko troszkę mniej dobra niż poprzednie. A jako że Anne Bishop to Anne Bishop - polecam. :)

Trzecią pozycja na liście "52 książki" będzie "Jutro 2" Johna Marsdena.

4 komentarze:

  1. Muszę ją kiedyś dopaść. Życzę byś przeczytała w tym roku jeszcze więcej niż te 52 książki. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie miałam jeszcze styczności z dziełami Anne Bishop, ale myślę, że prędzej czy później po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń