poniedziałek, 26 marca 2012

Zmęczenie biol-chemu

Mam napisane dwie recenzje w notatniku, ale zbyt mało czasu, by je przepisać. Postaram się wkrótce je tu umieścić. W końcu jestem w punkcie, w którym byłam w pierwszym półroczu, od września do grudnia. Wracam do domu o 16:30, odrabiam lekcje, uczę się (czasem znajdzie się miejsce na godzinkę snu), idę spać późną nocą, wstaję o 6:00 zupełnie nieprzytomna, idę na autobus, 45min. i jestem w szkole. A potem wszystko od nowa. Walczę o te choćby 20 stron dziennie w najcięższe dni, ale czasem po prostu się nie da. A ja tak lubię czytać.
Jak spać krócej a skuteczniej?
Ostatnio bardzo brakuje mi snu. Na dodatek jako jako klasa biologiczno-chemiczno-fizyczna mamy najwięcej godzin tygodniowo ze wszystkich I klas. Ciężko, ale trzeba jakoś dawać radę. :)

7 komentarzy:

  1. Oj, biedactwo!
    A mnie tu na biol-chema namawiają. Śmieszne. W życiu bym tam nie przetrwała.

    Na spanie krótsze i skuteczniejsze rady nie mam. Sama uwielbiam spać i trochę tych godzin potrzebuję. Szczególnie rano.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze rano jest zdecydowanie wstanie z łóżka. No na biol-chemie lekko nie jest :) Al w zasadzie wybrałam sobie też szkołę o bardzo wysokim poziomie (gdzie wtedy był mój instynkt samozachowawczy?). :)

      Usuń
  2. biol-mat i chemia rozszerzona pozdrawia :P A spać krótko i skutecznie, to iść spać wcześnie i wstawać wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metodę "próbowałam wypróbować" niestety położenie się wcześniej oznacza tylko jedno - więcej godzin snu + nienauczenie się :D
      Rozszerzona matematyka? Podziwiam, dla mnie to równa się rozszerzony koszmar.

      Usuń
  3. Ludzie z biol-chemu: łączmy się w bólu. Też jestem na tym profilu, więc wiem jak to jest. Na szczęście ja mam troszkę więcej czasu dla siebie i na książki:)
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę czasu dla siebie, bo ja nie mam go za wiele, szczególnie ostatnio.

      Usuń
  4. Oj, jak ja Cię dobrze rozumiem... Co do spania, też mam z tym ostatnio problem, może to wina wiosny?
    Cóż, w ostatniej klasie liceum z pewnością będziecie spędzać w szkole mniej godzin...

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń