poniedziałek, 6 lutego 2012

Stosik 1/2012























Oto mój niewielki pierwszy stosik. Trzy książki na dole wypożyczyłam z biblioteki , będąc u babci. Z całych sił będę starała się zdążyć z ich przeczytaniem (szczególnie "W naszym domu").
Od góry:
- "Dziedzictwo: tom II" Christopher Paolini - nie mogłam się doczekać, aż będę trzymać ją w dłoniach. Cały czas leży w zasięgu mojego wzroku i kusi. Ale tę mam na własność, więc musi poczekać.
- "Iskra" Kristin Cashore - jestem już w połowie. Początkowo nie czułam się porwana przez tę historię, ale to było mylne pierwsze wrażenie.
- "Królowa lata" Melissa Marr - właściwie z braku pomysłu na coś do czytania znalazła się w wypozyczonych przeze mnie książkach
- "W naszym domu" Jodi Picoult - lubię jej książki, to taka odskocznia od fantastyki, którą pochłaniam. Coś niebanalnego i wciągającego.

7 komentarzy:

  1. A "Iskra" to przypadkiem nie druga część?
    Stosik piękny. Paolini, Picoult... życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Druga, pod względem czasu wydania. Ale przeczytałam, że właściwie jest to prequel. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stosik.
    Również lubię książki Picoult :)

    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. W naszym domu świetna, jedna z moich ulubionych tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za ciepłe przyjęcie w świecie bloggerów :)
    Fantastyczny stosik, niestety nie miałam okazji przeczytać żadnej znajdującej się w nim powieści, ale na temat kilku słyszałam pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie czytam Dziedzictwo 2 i jak na razie jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń